Problem s VPN tunely - zrejme fragmentace

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Fri Nov 13 16:12:50 CET 2009

ML> Osobne bych tohle na 7.0 vubec neresil a radeji vyzkousel 7.2, nebo
ML> 7-STABLE, je klidne mozne ze se jedna o bug, ktery je od te doby uz
ML> opraveny a me by se rozhodne nechtelo travit cas resenim problemu, ktery
ML> v novejsich verzich neexistuje.
ML> Teprve po overeni, ze se to stejne chova i na nejnovejsi verzi, abych
ML> pokracoval v hledani jadra problemu.

Ano, to je dalsi bod v postupu reseni, puvodne jsem si myslel, ze
zmenim jednu hodnotu sysctl a bude vyreseno, ted zkusim toto.

ML> Co to vyzkouset uplne bez PF - tedy vubec ho nenatahnout jako modul pri
ML> startu systemu. Chovani je porad stejne?

Tak pf tam byl i na verzi pred tim a bez problemu, i kdyz ho vypnu,
tak je to porad stejne, zatim jsem nerestartoval, uvidime po restartu.

ML> Aniz bych ted zkoumal, cim presne to je, tak na stroji s PF mi ten ping
ML> -s 15000 neprojde a na zkusebnim stroji, kde PF vubec neni, to projde.
ML> Odhaduju, ze na tom s PF za to muze scrub in / out, ktery tam mam nastaveny.

scrub to bude delat zcela jiste, resp. mel by to ovlivnit, ale at
jsem zkousel ze zoufalstvi vsechny volby, tak nepomohlo. Zkusime tam
dat novou verzi a uvidime.

Radek

--
S pozdravem,