Portupgrade a strom portu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Nov 8 17:22:27 CET 2009

Radim Kolar napsal/wrote, On 11/08/09 15:20:

> ja jsem presel na portmaster, ten beha solidne i na masinach s 32mb
> ram. Nicmene bez swapu se toho na 32mb moc prekladat neda, zejmena
> veci c++ nejdou.

Jinymi slovy, jako nahradu za system, ktery nebezi na embedded
zarizenich s malou pameti mi nabizis pouziti systemu, ktery nelze pouzit
na systemech s malou pameti.

Ta nabidka mi nepripada lukrativni ;-)

Navic, predstava, jak prekladam na bezdiskovem systemu, na kazdem zvlast
a na kazdem tak musim mit nainstalovany prekladac a vsechny ty veci
okolo ...

Jak uz vyse receno - portmaster mi pro to co potrebuju nejenze nepripada
lepsi - on mi nepripada ani horsi. On proste nelze v teto situaci vubec
rozumne pouzit ...