OT: IMAP/POP3 servery

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sat Nov 7 19:10:16 CET 2009

Radim Kolar wrote:
> ja jsem presel na dovecot, protoze je vice konfigurovatelny nez ty
> ostatni a konecne jsem si mohl nakonfigurovat foldery tak jak mi
> vyhovuje - inboxy na jiny disk a boxy na druhy a indexy na treti,
> velmi vyrazne to zvedlo vykon. s dovecotem 1.0 jsem mel problemy a tak
> jsem premigroval zase na uw ale s dovecotem 1.1 uz zadne problemy
> nebyly tak jsem si ho uz nechal.

Radu let pouzivam Courier-IMAP v nasazeni jako POP3 i IMAP a oboje i se
sifrovanou variantou. Vetsinu casu bezi naprosto bez problemu, ale
parkrat jsem se setkal s tim, ze jsem nemohl vyhovet nekterym pranim
zakazniku ohledne konfigurace. Takze jsem zacal zvazovat Dovecot, ktery
jsem zatim jeste ani nezkusil nainstalovat. Ale jelikoz je tu urcite vic
nez jeden clovek, co na Dovecot prechazeli z jineho systemu, tak by me
zajimala hlavne nejaka ta uskali pri prechodu a pripadne moznosti
srovnani ohledne vykonosti zejmena pri pouzivani IMAPu nad velkym
maildirem (radove jednotky gigabajtu, desitky tisic zprav). Nevim,
jestli ma Dovecot nejake svoje indexy, nebo pouziva jen standardni Maildir.

Mirek