OT: IMAP/POP3 servery

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Sat Nov 7 13:51:44 CET 2009

ja jsem presel na dovecot, protoze je vice konfigurovatelny nez ty
ostatni a konecne jsem si mohl nakonfigurovat foldery tak jak mi
vyhovuje - inboxy na jiny disk a boxy na druhy a indexy na treti,
velmi vyrazne to zvedlo vykon. s dovecotem 1.0 jsem mel problemy a tak
jsem premigroval zase na uw ale s dovecotem 1.1 uz zadne problemy
nebyly tak jsem si ho uz nechal.

Jinak cyrus je asi nejhorsi, s tim jsem mel nejvice problemy, ten bych
uz nechtel. Rekl bych ze nejpouzivanejsi bude asi courier, ten vidim
nejcasteji nasazeny v produkci. mozna je ted uz je to asi jinak koukam
na alexa rank: dovecot 66,945, courier 159k, na grafu od alexy je
videt ze dovecot ma znacny narust trafiku za posledni mesice - zjevne
to souvisi s verzi 1.2.