OT: IMAP/POP3 servery

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sat Nov 7 08:41:17 CET 2009

Zdravim,
vim, ze to sem uplne nepatri, ale snad to zde nemude uplne na skodu.

Chtel bych se zeptat, aniz bych vyvolal nejakou flame, jestli ma nekdo
zkousel srovnavat ruzne IMAP/POP3 servery.
Ja treba uz dlouho spokojene pouzivam courier-imap
zde se pomerne casto objevuji uzivatele dovecotu, dalsim serverem,
ktereho si nelze nevsimnout je cyrus. Je zde nekdo, kdo by byl
schopen/ochoten napsat proc pouziva zrovna ten a nepouziva jiny?

Pokud Dan nazna, ze to zde opravdu nema co delat, necht to prosim zarazi.

Zbynek