sendmail autorizacia pre outlook 2003

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Fri Nov 6 13:19:32 CET 2009

Dan Lukes  wrote / napísal(a):

> SASL nemam moc rad a nemam s nim moc zkusenosti, ale odhaduju, ze
> rozdil mezi nimi bude v autentizacni metode. Ruzne metody pak na
> serveru pouziji jine casti konfigurace a pro ty plati, ze jedna
> autentizuje jak proti interni tak proti systemove databazi, zatimco ta
> druha jen proti jedne ...
>
>                     Dan

Ano rozdiel je v metode. Uz na prvy pohlad z debugu je syntax
komunikacie Tunderbirdu a Outlooku rozna.

SALS sa nepaci ani mne, najme ked bezi 5 kusov nic nerobiacich deamonov.
Uz som rozmyslat ako ich startovat raz za cas
ked sa niekto overuje.  Snazil som sa v sendmail najst popis interfejsu
s tym, ze by som dorobil jednoduchy program
napriklad v perle na vlastnu autorizaciu ale zatial som neuspel.
Otazka  co pouzivate na overenie cestujuceho odosielatela SMTP?

Jozef