FORMERR - named po update na 7.2 - SOLVED

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Nov 4 12:10:29 CET 2009

Dobry den,

> Porid tcpdump neuspesne komunikace. Uvidime jaky presne dotaz to
> upstream serveru posila a co ten odpovi.

ospravedlnujem sa, ruky predbehli rozum... Po telefonate s providerom
som zistil, ze server 212.5.219.67 uz neposkytuje DNS sluzbu. Preto
named vyhadzoval chyby. V kazdom pripade som zistil, ze to nema suvis
s nedostupnostou niektorych domen. Patram dalej.

Vdaka za bleskovu odpoved.

Prajem prijemny den,

--

Peter Rosa