Zero configuration network

Dušátko Jan jan at dusatko.org
Wed Nov 4 07:43:46 CET 2009

> Myslim, ze kazdy z nas uz k veci rekl co k receni mel. Ted je na
> ostatnich aby si z toho vybrali podle sveho naturelu, potreb, moznosti
> schopnosti.

Jde mi pouze o nasledujici. Jsou male site (uzivatele moc nepotrebuji a
bordel dela jen system), kde staci alespon elementarni konfigurace. Zero
config mi pripada vhodna.
Pak jsou vetsi site, kde mohu naimplementovat maximum hlouposti abych
omezil to co delaji uzivatele a systemy. Tady uz ma smysl uvazovat i nad
802.1x a dalsimi drobnostmi. Dulezite informace jsem se tu dozvedel
od Dana - v takove siti neni mozne pouzivat WOL, nemame DHCP server pro
IPv6,
... a z jinych stran jsem se dozvedel o problemu se rychlosti a zajisteni
konzistence LDAP/SQL jako backendu. Je tu jeste dalsi zrada?

Honza