i386 porty na amd64

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Oct 30 13:58:42 CET 2009

Indigo napsal/wrote, On 10/30/09 13:36:
>  uz ponekolikate se mi stalo ze jsem chtel nainstalovat nejaky port a
> instalace spadla s nasledujici hlaskou:
> ===>  nxserver-2.1.0_2 is only for i386, while you are running amd64.
>
> Deje se to prevazne u baliku postavenych na Linux Compatibility.

No, to je "binary" compatibility. Urcena pro ty situace, kdy mame binar
urceny pro Linux a ne zdrojove kody. Binar je ovsem platformne zavisly -
pro i386 potrebujeme kod prelozeny pro tuhle platformu, pro amd64 zas
pro jinou.

Takze pokud je k dispozici binar pouze pro i386 platformu, tak je k
dispozici binar pouze pro i386 platformu a na amd64 mas skutecne smulu.