zmeny od roku 2003

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Fri Oct 30 09:48:18 CET 2009

> Linuxove distribuce ? Fakt ? Ale fuj! ;-)

  ^-- Dam si facku, OK? :-) Fakt som si vtedy myslel, ze FreeBSD je
linuxova distribucia. Az niekto s nickom Guli na #bsd.cz mi vysvetlil,
ako sa veci maju, ze FreeBSD je nie Linux.

> Ale nevim, jestli je "jit do osmicky" uplne nejlepsi rozhodnuti (a ted
> nemyslim svuj tradicni odpor k verzim x.0 v produkcnim prostredi protoze
> tady rec o produkcnim nasazeni zatim neni).

  ^-- Z toho som vychadzal aj ja - kupil si knihu, chce sa ucit. Tak
nech sa uci to, co je nove, co nie je obsolete uz teraz, nie to este o
par mesiacov, ked sa dostane k produkcnemu nasadeniu. Ja pre produkcne
nasadenie stale pouzivam 6.4; mam dokonca aj jednu 4.11-ku, ale psst,
to je tajomstvo. :-)

J.