Nekolik otazek na Linux Binary Compatibility

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Thu Oct 29 19:24:16 CET 2009

Dobry vecer,

nejprve  Vam musim podekovat za to, ze jste mi opet pomohl. K polozeni
teto otazky mne privedl problem s instalaci nspluginwrapperu, ktery je
potreba k rozbehani flashe.

Tento balicek si jako zavislost vyzada dalsi pango, ktere obsahuje
bezpecnostni chybu. Podrobnosti zde:

http://portaudit.freebsd.org/4b172278-3f46-11de-becb-001cc0377035.html

 Na internetu jsem nasel dve reseni:

1. Vypnout portaudit a nainstalovat balicek s chybou.
2. Updatovat na radu 8.

Podrobnosti v pripade zajmu naleznete ve zprave:
problem s instalaci nspluginwrapper ve FreeBSD 7.2

Vypinat portaudit se mi nezda rozumne. Updatovat se mi zatim nechce,
ale nenajde li se jine reseni, dojde  na to.

Napadla mne jeste treti moznost, zkusit pouzit k emulaci namisto
implicitni Fedory Gentoo. Obavam se totiz, ze pro FC-4 uz nebudou
opravy.

Slo by to, nebo se pletu?

Dekuji