scp pre win s chrootom

Jiri Mikulas konfer at mikulas.com
Tue Oct 27 01:12:55 CET 2009

Ahoj
jestli si dobre vzpominam, tak jeden z problemu nefunkcnosti byl chybejici /dev/null v chrootu
tj do /etc/fstab si dej dalsi polozku pro devfs neco jako
devfs   /home/user1/dev     devfs   rw      0       0

Dale k uspesnemu vytvoreni chroot prostredi je setup_chroot.sh dodavany s portem - zkousel jsi?
Je potreba drobna uprava, aby ti to vytvoril i pro existujici ucet v passwd.

mik