Update zdrojovych kodov cez SVN.

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Mon Oct 19 13:08:05 CEST 2009

> obchadzanim security pravidiel si koledujes o problem. Poziadaj
> o oficialnu vynimku/schvalenie, aby si mal povoleny connect na cvs zo svojho stroja
> a mas to vyriesene.

  ^-- Dakujem za zaujem, ale politicke a personalne aspekty si
vyriesim sam a mimo tejto konferencie. Svet nie je cierno-biely.
Nejedna sa o nijake obchadzanie security; IT oddelenie len jednoducho
nebude supportovat vyskumne aktivity menej ako jedneho promile
zamestnancov, pokial pre ich problem existuje workaround, ktory si
tito zmanazuju sami. Keby sa jednalo o zakaznicky projekt, ziadne
workaroundy by som nehladal a pristup na cvs by bol otazkou par minut.
Ono manazovat vynimky v infrastrukture medzinarodnej firmy s 1000+
zamestnancami od Bostonu po Peking nie je prave to, co sa rado vidi.

J.