certifikaty pro couriera-reseni

Votruba jaroslav.votruba at dvorec.eu
Thu Oct 8 12:04:25 CEST 2009

Tak jsem po dlouhem boji zjistil co a jak a nastavil to aby to
fungovalo. Certifikaty byli asi od zacatku OK. Nicmene jsem je
vygeneroval znova.

Stale pretrvavala hlaska o spatnem zacatku certifikatu. Pak jsem narazil
na stranku, kde se pise

Courier IMAP <http://www.wlug.org.nz/IMAP>d expects the public and the
private key in the same file ie:

-----BEGIN RSA PRIVATE KEY-----
 <snip>
 -----END RSA PRIVATE KEY-----
 -----BEGIN CERTIFICATE-----
 <snip>
 -----END CERTIFICATE-----

takze jsem provedl jeste
cat mycert.pem >> mykey.pem

Pote se mi ztratila z logu puvodni hlaska, ale nahradila ji jina.
couriertls: connect: error:1408F10B:SSL routines:SSL3_GET_RECORD:wrong
version number

to jsem vedel, ze to ovlivnuji polozky v konfiguraku couriera
TLS_PROTOCOL=SSL3
TLS_STARTTLS_PROTOCOL=TLS3

nicmene, ty byli v poradku. Na webu jsem nasel v jedne konfere radu tyto
polozky zaremovat.

Bingo.

nyni to chodi jak ma (doufam, ze jsem to nezakrik)

Jarda