Bind a odesilani nekterych dotazu pres primarni IP

Zdeněk Kolařík zkolarik at miastudio.cz
Thu Oct 1 13:50:07 CEST 2009

Dan Lukes napsal(a):
> Ted me vlastne napada - mel jsem dojem, ze zone transfer se ridi
> direktivou "transfer-source" ne "query-source". Coz ale nevysvetluje,
> proc by nektere zony jit mely a jine ne ...
>

>                     Dan

Na primarnim DNS by mela byt nastavena direktiva
allow-transfer (coz predpokladam, ze je). Ale kdyby ne,
transfer zon by mel probehnout odkudkoli.

Direktiva "transfer-source" by u tohoto slave serveru mela byt definovana.
Pokud neni, BIND zrejme pouzije primarni adresu adapteru jako nejvhodnejsi
pro dotaz. To by pak vysvetlovalo popsane chovani.

--
Zdeněk