DNS

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Sep 30 22:44:09 CEST 2009

Jaroslav Juha napsal/wrote, On 09/30/09 22:26:

> ano, zona je "master"

Rikam, ze je to zmatene. Mel jsem dojem, ze jsi jako delegovany nechal
zapsat ten forwarder - tak na nem je ta zona asi "forward" ne "master" ...

> odpovedi nejsou oznacovany jako neautoritativni,

To nejsou zadne.
Odpovedi bez oznaceni jsou neautoritativni.
Autoritativni odpovedi jsou oznacene (AA).

> Musi byt v named.conf zakomentovany radek "forward only;"?

U definice tehle zony ? Nebo globalne ?

U zony, kdy tady jsi jen forwarder, navic delegovany, by "forward only"
byt aktivni melo - jinak to totiz stejne zresolvit nedokaze. Ale je
mozne, ze to v tomto pripade plyne uz ze samotneho typu zony a
explicitne to uvedeno byt nemusi.

A globalne ? Na to se soucasnou sadou vedomosti o te konfiguraci
nedokazu odpovedet.