Socket mezi dvema jaily

Robert Kania konference at gdi.cz
Wed Sep 30 09:45:24 CEST 2009

Dan Lukes wrote:
> [...]

> Spolecny jmenovatel je "naucit se s tim zit" - tak tim muzes zacit ;-)
>

> Nicmene, tady ti zadne podklady nepomohou. Ani aktualni zdrojove kody
> ne. Musel bys nekde najit specifikaci toho, k cemu "jail" celkove
> smeruje. Nejlepe napsanou od toho, kdo ma podstatny vliv na zdrojovy kod
> teto feature.

> Nic takoveho, pokud vim, neexistuje, takze je treba vychazet z
> "ramcoveho prohlaseni" a odhadovat, kam by to tak asi mohlo kracet. Ja
> bych se trochu bal postavit svoje reseni na vlastnosti, u ktere je dost
> nejasne, zda nahodou neni chybou a nebude odstranena.

ano tyto tri odstavce jsou zaver, ktery jsem udelal. Tak mel znit duch
toho predchoziho mailu, jak je vidno tak ti muzu zavidet schopnost
formulovat (i moje ;) myslenky.

> A navic, jak uz tu padlo - chces-li mit moznost virtualni stroje volne
> stehovat ze stroje na stroj, jen tezko muzes procesy mezi nimi nechat
> komunikovat pomoci IPC.

toto byl pouze pokus (hotfix), dale bych to nerozebiral, ja myslim ze to
je vsem jasne. Puvodni otazka znela jestli a jak to jde, ponekud se to
zvrhlo ve filosofovani ohledne ucelu jailu (coz samozrejme nevadi - naopak).

Diky

Robert
kania at gdi.cz