Socket mezi dvema jaily

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Tue Sep 29 16:52:02 CEST 2009

Robert Kania napsal(a):
> Zdravim,
>
> mam server s nekolika jaily, z nichz v jednom je mysql server. Rad bych
> se z jineho jailu pripojil k tomuto mysql pres socket.
>
> Pokud adresar se socketem namountuji do druheho jailu (nullfs), tak
> dostavam pri pokusu o spojeni chybu ECONNREFUSED (61).
>
> Podarilo se mi na toto tema najit relativne stary PR s patchem [1] a
> debatu v konferenci s jinym [2].
>
> Moje otazka zni, zda jste nekdo (vy)resil podobny pozadavek, pripadne
> jestli ma nekdo zkusenost s nekterym z uvedenych patchu. Moje znalosti
> [...]
Zdravim,
Pokud je potreba prechazet napriklad kvuli databasim mezi jaily, da se
to resit na IP urovni, socket jako takovy pokud vim se mezi jaily pouzit
z principu nema.
Pokud by byla jakakoliv legalni moznost pruchodu socketu mezi jaily, byl
by to bug a ne feature.
Jaily jsou zamerne delany tak aby byly v oddelenych pametovych prostorech.
S pozdravem Vilem