Socket mezi dvema jaily

Robert Kania konference at gdi.cz
Tue Sep 29 12:39:10 CEST 2009

Zdravim,

mam server s nekolika jaily, z nichz v jednom je mysql server. Rad bych
se z jineho jailu pripojil k tomuto mysql pres socket.

Pokud adresar se socketem namountuji do druheho jailu (nullfs), tak
dostavam pri pokusu o spojeni chybu ECONNREFUSED (61).

Podarilo se mi na toto tema najit relativne stary PR s patchem [1] a
debatu v konferenci s jinym [2].

Moje otazka zni, zda jste nekdo (vy)resil podobny pozadavek, pripadne
jestli ma nekdo zkusenost s nekterym z uvedenych patchu. Moje znalosti
bohuzel nejsou ani zdaleka takove, abych mohl posoudit dusledky techto
uprav (jak se dale rozebira ve [2]).

[1]
http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=kern/51583

[2] http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-fs/2007-February/002669.html