nalezeni souboru na disku podle LBA

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Sep 24 16:58:24 CEST 2009

Dan Lukes wrote:

> Jsem pitomec. Zminim kdejaky detail, ale zapomenu zminit myslenkove
> trivialni, jen trochu casove narocnejsi zpusob.
>
> Precti vsechny soubory. Pokud se to povede, neni vada v zadnem souboru.
> Pokud se to v nejakem nepovede, vis ve kterem.

I tohle me napadlo, tak jsem pomoci dd precetl celou partition, o ktere
se domnivam, ze by (podle meho vypoctu) mela obsahovat ten vadny sektor
a jako na potvoru je to ta, kde lezi DB = /var/db

Jenze cele cteni probehlo az do konce bez jedineho problemu. Ted zkousim
zaplnit volne misto na ten partition, jestli tim dojde ke zmene ve
SMARTu (ten pending sector by mel zmizet, nebo realokovat)

Mirek