Nefunkcni py-lxml

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Mon Sep 21 22:23:55 CEST 2009

On 21.9.2009, at 22:03, Dan Lukes wrote:

> P.S. Mam dojem, ze se zaciname dotykat hranice off-topis - a to
> navic z te spatne strany. Tohle co tu probirame jsou dost obecne
> veci, s FreeBSD souvisejici jen v tom smyslu, ze "tam je to taky
> tak". Trochu se obavam, ze se blizime tomu, kdy by to uz mohlo
> nekoho, pravem, obtezovat. Pokud si nekdo prave rika "konecne ho to
> napadlo" - neobavejte se v takovych pripadech postezovat si
> moderatorovi (mimo konferenci). Zajisti, aby se to nedelo. S takrka
> nulovou zpetnou vazbou je nekdy tezke odhadnout, co je zajimave/
> uzitecne a co nudne a obtezujici.

Souhlasim a omlouvam se.

Jen na zaver:
Samozrejme jsem dost gulasovite pouzival pojem kompilace/prelozeni pro
kompilaci/linkovani. Cely muj otaznik byl v tom, ze jsem si
neuvedomil, ze pri vytvareni
knihovny se nekontroluje dosazitelnost symbolu, ktere pouziva. Myslel
jsem, ze jo - stejne jako u spustitelne binarky.

Na druhou stranu, nejsem v tom sam :)
"preklad vyzaduje vsechny potrebne dynamicke knihovny pro kontrolu
dosazitelnosti pouzitych symbolu"
( http://www.devnull.cz/mff/pvu/common/slides/programovani_v_unixu.pdf )