Nefunkcni py-lxml

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Mon Sep 21 13:34:39 CEST 2009

Zdravim,

po upgradu vsech balicku na aktualni verzi v portech prestal fungovat
py-lxml:

# python -c 'from lxml import etree; print etree'
Traceback (most recent call last):
  File "<string>", line 1, in <module>
ImportError: /usr/local/lib/python2.5/site-packages/lxml-2.2.1-py2.5-
freebsd-7.2-RELEASE-i386.egg/lxml/etree.so: Undefined symbol
"xsltProcessOneNode"

Reinstaloval jsem pro jistotu jeste jednou libxml2, libxslt, py-lxml,
ale nic se nezmenilo.

# pkg_info | egrep 'libxslt|libxml2|py25-lxml'
libxml2-2.7.4_1     XML parser library for GNOME
libxslt-1.1.25      The XSLT C library for GNOME
py25-lxml-2.2.1     Pythonic binding for the libxml2 and libxslt
libraries

Jedna se o 7.2-RELEASE-p3

Pripada mi to, ze maji nejakou chybu v upstreamu, ktera se ted jenom
projevila ( viz napr. http://codespeak.net/pipermail/lxml-dev/2008-October/004124.html
  )
- i kdyz teda vubec nechapu, jak je mozny, ze v cerstve prelozene
knihovne je nedefinovanej symbol - ale strevum .so moc nerozumim...

Potreboval bych ale bohuzel tenhle balik rychle rozjet, protoze ho
dost pouzivam.

Na jinym stroji mi funguje tahle kombinace:
libxml2-2.6.32      XML parser library for GNOME
libxslt-1.1.24_2    The XSLT C library for GNOME
py25-lxml-2.2.1     Pythonic binding for the libxml2 and libxslt
libraries

Je nejakej zpusob, jak se vratit ke starsi verzi a nerozhasit si tim
celej system?

Diky za jakoukoli radu.

Mirek

P.S. kdyz do listu poslu podepsany mail, vrati se mi s "Content type
teto zpravy nebyl explicitne povolen"