Neprovede se reboot stroje

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sun Sep 20 20:57:47 CEST 2009

Ahoj,

> Rikal jsem, ze tyo neni trivialni. Kazdopadne, je treba hledat, ktery
> z modulu se pri "shutdown" zadira. Jestli venujes cas na vytvoreni
> funkcniho minimalniho kernelu a budes dalsi moduly nahravat dynamicky
> nebo jestli je budes vkladat do kernelu staticky je z hlediska
> vysledku jedno.

ano, nasel jsem nejake mini kernely, tak uz bych to asi dal dohromady.
Nicmene diky tvemu super patchi to ani nebude potreba. :-)

module 'rootbus' je poslední, return se uz nekona.

Jestli tomu rozumim, tak je to nejaka vrstva pod pci/isa/eisa bus? Takze
vyradit modul jako takovy nejspis nepujde. Diky.

Milan