Ako zastavit apache ?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Sep 20 19:12:18 CEST 2009

Jozef Drahovsky napsal/wrote, On 09/20/09 17:53:
> Dorbna poznamka pre Apache 2.0.63 mozno aj dalsie verzie

V typickem pripade nejlepe
/usr/local/etc/rc.d/apache2 stop

ve specialnim pripade v zavislosti na povaze "specialnosti".

> ako sa vyhnut zadavaniu hesla pre certifikat

Tak, ze certifikat chraneny heslem nebude. Protoze pokud ano tak to
heslo nekde musi byt. To misto musi byt chraneno pred tim aby si tam to
heslo mohla precist neopravnena osoba. Pokud dokazes tohle, pak stejnym
zpusobem ochran certifikat nechraneny heslem a heslo nikde neukladej.

Pokud certifikat timto zpusobem ochranit nedokazes nejspis nedokazes
ochranit ani ulozene heslo a tudiz nema smysl certifikat heslem chranit
- je fuk, jestli se utocnik dostane k certifikatu nechranenemu, nebo k
heslu, ktere potrebuje o "odemceni" certifikatu chraneho, ktery ma take.