Neprovede se reboot stroje

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Thu Sep 17 23:08:10 CEST 2009

Ahoj,

> 1. Zaprve provest akci se zapnutym "verbose". Mohlo by to
> neco navodneho vypsat.

myslis vypsat kde? Při tom pokusu o reboot to nic navíc nevypise, jinak při
bootu samozrejme spoustu věci - ale ani nevim co hledat. :-)

> 2. Skutecne zkusit jiny BIOS.

Zkusim, sice ma popisek jako beta a o ACPI tam nic nepisou, ale proc ne.

> 3. Matne si pamatuju, ze pri prekladu lze zvolit nejake
> optiony tykajici se metod resetu procesoru. Obvykle se
> pouzivaji spise na noteboocich, coz neznamena, ze je nemuzes
> zkusit i ty.

Zatím jsem nic nenasel, budu hledat dal. :-)

> Jako pokus, ktery neresi prakticky problem, ale pomuze
> diagnostikovat, kde by problem mohl byt je - zkusit restart
> pote, co nastartujes OS bez podpory ACPI.

Chova se to stejne i s ACPI disabled, nerestartuje se.

Milan