remount Read-Only = Device busy

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Sep 16 16:55:14 CEST 2009

Dan Lukes wrote:

> Pripada mi, ze fstat ma v patem sloupci uvedeny mountpoint a v poslednim
> typ otevreni - takze ty hledas radky, ktere konci 'rw' a maji zkoumany
> mountpoint.
>
> Mimochodem, manualova stranka od fstat, pasaz tykajici se popisu R/W
> sloupce jako by z oka vypadla odpovedi na tvuj dotaz ;-)

Samozrejme ;), ale na fstat jsem si vzpomnel az po tom, co jsem to
"vyresil" tim -f, predtim jsem koukal do vypisu lsof a z toho jsem moc
chytrej nebyl. To jsou holt ty nastroje, co mi prijdou pod ruku tak
jednou za rok a pokazde zapomenu, jak s nima pracovat. Takze ted uz to
asi dokazu vycist jak z lsof, tak z fstat.

Kazdopadne diky

Mirek