Neprovede se reboot stroje

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Tue Sep 15 22:52:59 CEST 2009

Ahoj,
mam motherboard Gigabyte GA-G31M-S2L, FreeBSD 7.2 (#p3). Pokud zavolam
reboot nebo shutdown -r, probehne sync disku a vypise se uptime, ale stroj
jako takovy se nezrestartuje. ACPI modul je natazen (kldstat), v BIOSu Power
managementu mam nastaveno S3 (zkousel jsem i S1), nikdy se restart
neprovede. Je to resitelne? Na co se zamerit? Verzi BIOSu mam F8, uz je
novejsi beta, zatím jsem nezkousel. Instalace je celkem standardni, akorat /
svayek mountuji read-only, nicmene i pokud ji premoutim na rw, restart stále
nefunguje. :-(

Milan