gjournal

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Sep 14 17:38:54 CEST 2009

Radim Kolar wrote:

> Jakou velikost gjournalu pouzivate? ja mam 2GB a kdyz dam dd
> if=/dev/zero of=file na gjournal disku tak mi to spadne na kernel
> panic - journal full. Zjevne kernel nechce cekat nez se to na disk
> zapise, To na mne moc nedela dojem stabilniho SW.

Nemas nekde zapsanou tu hlasku kernel panicu presne? Byl to journal
full, nebo journal overflow?
Ted se mi totiz po roce a pul provozu stal kernel panic s hlaskou
Journal overflow (joffset=1897931264 active=1899241472 inactive=1897888768)

Ten panic primo jsem nevidel, ale tohle je v logu po rebootu systemu.
Tak by me jen zajimalo, jestli je to stejny problem, jaky jsi pozoroval
ty, nebo je to neco jineho. Kazdopadne server je v produkcnim provozu s
tim gjournalem rok a pul a tohle se stalo poprve.

Mirek