openAMQ port

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Sep 14 17:32:58 CEST 2009

Radim Kolar wrote:

> nemohl by se nekdo podivat na openAMQ port a dodelat ho?
>
> PR k tomu je zde:
> http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=121259
>
> http://www.openamq.org/
>
> potreboval bych ho pro testovani, zatim testuju rabbitmq, je to
> prijemne maly software. Zkousel jsem activemq, ale to ma jeste prilis
> mnoho bugu i kdyz featury to ma vyborne.

Zkus spis poslat follow-up k tomu PR, aby se videlo, ze je o to stale
zajem a nebo jeste dotaz poslat do freebsd-ports@, tam se dost casto
najde nekdo, kdo to zprovozni. Vidam to tam celkem casto.
Napriklad pred 2 tydny se nekdo ptal na dodelani portu csync2 a druhy
den mu nekdo dalsi poslal upraveny patch... takze sance jsou.

Mirek