Jak zjistit skutecnou rychlost zarizeni v PCI-Express sbernici

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Mon Sep 14 15:08:51 CEST 2009

Dobry den,

  marne se tu snazim zjistit, jak rychle mi jede karta v PCI-Express
  sbernici. Podporuje az 16x, deska pouze 8x, ale prijde mi, ze to
  jede jeste pomaleji.

  Zkousim pciconf -lcv, ale v vypisu nejsem nejak moudry, pokud to je
  1x, tak to zase nevychazi s ohledem na rychlost. Na linuxu jsem
  pred cca pul rokem nejak zjistil rovnou rychlost, ale jelikoz
  nejsem linuxak, tak uz si nepamatuji jak :-(.

  Toto mi to vypise, da se to z toho desifrovat?

    cap 05[44] = MSI supports 1 message, 64 bit enabled with 1 message
    cap 01[54] = powerspec 2  supports D0 D3  current D0
    cap 10[5c] = PCI-Express 1 endpoint
    cap 09[88] = vendor (length 32)
    cap 11[d0] = MSI-X supports 128 messages in map 0x18

--
S pozdravem,
 Radek Krejca
 radek at ceskedomeny.cz