samba3-pomala

Dušátko Jan jan at dusatko.org
Thu Sep 10 08:34:31 CEST 2009

Ahoj
protoze bych rad porovnal svoje vysledky s nejakymi dalsimi testy, chtel
jsem se zeptat jednak na nastaveni pri kompilaci a hardware prostredi. Mozna
ještě par lidi k tomu bude mit nejake pripominky. Kazdopadne moje dotazy k
podminkam mereni:

1) Je diskovy prostor schopen saturovat sitovou kartu stabilnim datovým
tokem?
2) O jakou sitovou kartu a switch se jedna?
3) Ma sitova karta nastaveny povoleny HW TCP-OffLoading ?
4) Jsou nastaveny hardware Tx/Rx buffery?
5) Je na switchi nastaveno HW Flowcontrol a je overena jeho funkcnost?
6) Jsou povoleny Jumbo Frame?
7) Jake vysledky dava v porovnani se Sambou (CIFS) FTP prenos a TTCP?
8) Jak byla kompilovana Samba (options)?
9) Jake upravy byly provedeny?
10) Jaka je verze FreeBSD/Samba?
11) Jaka je propustnost Samby?

V mem pripade se jedna o nasledujici parametry:
1) Ano, cteni okolo 200-530MB/s (RAID50/64KB stripe, cca 2000 IO/sec),
2) Intel 82572EI + LinkSys SRW2008
3) Ano
4) Tx 2048/Rx 2048
5) Ano
6) Ne
7) Prenos testovaciho souboru o velikosti 1GB pomoci FTP udava stalou
propustnost 119MB/s, TTCP mi ukazuje 123MB/s
8)
+LDAP,-ADS,-CUPS,+WINBIND,+SWAT,+ACL_SUPPORT,-AIO_SUPPORT,+FAM_SUPPORT,-SYSL
OG,-QUOTAS,+UTMP,-PAM_SMBPASS,-CLUSTER,-DNSUPDATE,+DNSSD,-EXP_MODULES,+POPT,
-MAX_DEBUG,-SMBTORTURE
9) sytem:
	sysctl net.inet.tcp.delayed_ack=0
   samba
	max xmit = 65535
	socket options = IPTOS_LOWDELAY TCP_NODELAY SO_SNDBUF=65535
SO_RCVBUF=65535 SO_KEEPALIVE
10) FreeBSD 7.2/samba 3.3.7
11) 93MB/s

Honza