samba3-pomala

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Sep 9 20:46:15 CEST 2009

On Wed, 9 Sep 2009, Radim Kolar wrote:

>stahl jsem si posledni image freenas FreeNAS 0.7RC1 (Sardaukar) a otestoval to.
>
>S ZFS jim to jede stejne jako mne t.j. 45mbit max ale s UFS to dela
>85mbit. Takze bych rekl ze je kombinace freebsd 7.2/samba
>3.0.34/ufs+su srovnatelna s linuxem. Sitova karta intel 1Gbit, switch
>je 100mbit.

	ahoj, neni ten switch uz uzky misto? Ethernet ma 1% overhead, TCP/IP
pri MTU 1500 skoro 3%, a Samba header je uz pekne velka, nevim jen kolik se
posle dat na jeden Samba header, tj. jak je normalne dlouhy jeden Samba
packet (nebo frame, nebo jak se to nazyva).

	85Mbit/s na 100Mbit/s uz by pak mohlo znacit, ze na 1Gb by to mohlo
byt i vic.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz