FreeBSD file system backup

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Tue Sep 8 22:40:59 CEST 2009

Delam zalohy konkretnich adresaru, kde jsou data. Zalohovaci disk je
mnhokrat vetsi nez zalohovany disk.
Zaloha se dela jednou denne pomoci programu rsync do 5-ti cilovych
adresaru. Tim mam zajistenou full historii po dnech na 5 dni zpatky, pak
se to zacne prepisovat.
Vyhoda je v tom, ze je mensi zatez disku (prevazne jenom cteni, protoze
se hledaji a dorovnavaji rozdily).

Odpoved je tedy: rsync + bash script + cron