Problem s OpenVPN

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Mon Sep 7 08:36:39 CEST 2009

Milan Cizek napsal(a):
> Ahoj,

> proto jsem prilozil ten uspesny ping primo ze serveru na dalsim radku. ;-)
> Tahle konkretni IP neni ani PC ale nejaky managed switch, nicmene i na PC se
> to chova naprosto stejne.

Jeste muze jit o to, kterou adresu server pouzije pri tom pingu. Z toho
dumpu je videt, ze pri neuspesnem pokusu se pouzije spojovacka
(172.20.0.6). Ale v pripade pingu ze serveru uz patrne pouzije
192.168.1.1. Windowsi firewall, sit 172.... patrne zarizne, protoze jeho
mistni sit ma 192.168.....

Zkus jeste ze serveru ping -S 172...... 192.168.1.x.
(ted nevim, jakou 172.x.y.z) mas na serveru pouzitelnou.

PM

--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz