core dump

valko at kcorp.sk valko at kcorp.sk
Sat Sep 5 19:02:17 CEST 2009

Zdravim

Mam nasledujuci problem. Mam 2 servery z FreeBSD 7.2 AMD64 z uplne
rovnakou konfiguraciou (rovnake zelezo, rozdelenie diskov, rovnaky system)
s tym ze na oboch je RAID 5 na radici Adaptec RAID 3405. S tym ze na oboch
serveroch bezia mi 3 jaily.

Na prvom 1 jail (primarne DNS), 2 jail (mysql server), 3 jail (mailserver)
Na druhom 1 jail (sekundarne DNS), 2 jail (webserver), 3 jail (development)

Prvy server bezi bez problemov, a na druhom sa dnes vyskytol nasledujuci
core dump:

Dump header from device /dev/aacd0s1b
  Architecture: amd64
  Architecture Version: 2
  Dump Length: 593268736B (565 MB)
  Blocksize: 512
  Dumptime: Sat Sep  5 03:08:35 2009
  Hostname: Webserver_host.nieco.sk
  Magic: FreeBSD Kernel Dump
  Version String: FreeBSD 7.2-RELEASE #2: Tue May 12 07:37:29 CEST 2009
    root at Webserver_host.nieco.sk:/usr/obj/usr/src/sys/GENERIC
  Panic String: ufs_dirbad: /jail_Development: bad dir ino 3963266 at
offset 1849344: mangled entry
  Dump Parity: 1548985875
  Bounds: 0
  Dump Status: good

Stretol sa s tym niekto, alebo vedel by mi vysvetlit co sa stalo alebo co
moze byt za tym? Na nete som nasiel nieco o tom ze pokial sa to stalo raz
netreba robit paniku, ze niekedy sa to stava ale ak sa to bude opakovat
moze byt vadna pamat alebo disky, RAID som kontroloval cez arcconf,
vyzeravy RAID v poriadku.

Stefan Valko