Problem s OpenVPN

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sat Sep 5 18:21:12 CEST 2009

Ahoj,

> Je to opravdu takova drobnost, jedna se o konfiguraci
> sitoveho interface pro OpenVPN.
> Dle meho chybi v konfiguraci nastaveni:

> 	client-to-client

toto mi tam opravdu chybelo (mam OpenVPN 2.0.9), nicmene po doplneni (ještě
max-clients) problem setrvava. :-( Ted jsem si tu vpn rozjel doma a
zjistuju, ze z celeho LAN rozsahu 192.168.1.1/24 mi na ipscan odpovedela
ještě .252. Nevim co je to zac, podle mac v arp nejaky dlink. Takze ted je
to ještě divnejsi nez to bylo. :) Kazpopadne mam tam celou radu IPcek, které
ze serveru bez problemu pinkam - přes VPN pouze sitovku na serveru a tuto
.252. Masky jsem znovu prekontroloval.

Milan