OpenVPN, IPFW a NAT

Ciernik Tomas tomas at ciernik.sk
Sat Sep 5 17:20:36 CEST 2009

Dušátko Jan  wrote / napísal(a):
> [...]
>
> Posli mi prosim konfigurak klientu a serveru. Dle meho ti bude chybet
> nasledujici (viz ukazky):
> Server:
> ifconfig-pool-persist ipp.txt
> client-config-dir ccd
> route 192.168.2.0 255.255.255.0
> push "route 192.168.0.0 255.255.255.0"
> push "dhcp-option DNS 192.168.1.1"
> push "dhcp-option WINS 192.168.1.1"
> client-to-client
> max-clients 32
>
> Pak bych na serveru zkontroloval existenci adresare ccd, dle umisteni
> konfiguracnich scriptu například /usr/local/etc/openvpn/ccd

Konfigurak serveru poslat nemozem - ide o stroj, na ktory nemam dosah.
Preto sa snazim na svojom rozbehnut nat. Ospravedlnujem sa, mohol som to
  napisat uz v otazke ...

> IPFW neznam, tam nepomohu. S pf si jakztakz poradim.

Podla mna to suvisi prave s IPFW. IP by sice bola cesta, ale ak je mozne
sa tomu vyhnut, preferujem IPFW, ktore tam uz bezi. Ale aj tak dakujem
za ochotu.