postfix, DNS problem

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Fri Sep 4 17:02:03 CEST 2009

> Skor by som povedal, ze nedokaze dorucit dany mail (RCPT TO). Ak ma
> rozhasene DNS, je to dost pravdepodobne.

chyba je na obou stranach. Ja pouzil blbou domenu (cz misto com. Je to
sice stejna firma, ale kazda pobocka ma jinou domenu. Sice nevim proc,
na tech 10 mailu by jim stacila jedna) a oni maji na jednom serveru blbe
DNS.
To s tou domenou jsem zjistil pred chvili, kdyz jsem schanel nejakyho
ajtaka, nebo cloveka, kterej ma na starosti postaka u nich. Sice nikdo u
nich nevi, co je to ajtak, nebo postovni server, ale aspon znaji vsechny
svoje 4 mailove adresy :-))