Re: SeaMonkey 1 vs SeaMonkey 2

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Thu Sep 3 19:12:18 CEST 2009

> Generuje se dynamicky v prubehu vytvareni portu. Ale muzes se podivat do
> +CONTENTS tam, kde je port nainstalovany - tam je seznam taky.

Urcite? Myslis pri kompilaci portu nebo pri updatu stromu portu?
Ted jsem schvalne koukal do portu a "pkg-list" jsem nasel u portu, ktere
jsem urcite nikdy nekompiloval a jako zavislost se to nejspis take nikdy
nekompilovalo. Krom toho u SM1, kterou jsem kompiloval, ten soubor neni.
Coz je v rozporu s tim, ze se dynamicky vytvari v prubehu kompilace (pokud
jsi to tak myslel).

Karel