gjournal

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Mon Aug 31 21:47:58 CEST 2009

> Kde jsi dosel k tomu, ze by velikost journalu mela byt 2/3 velikosti RAM? Ja
> tomu zas az tak moc nerozumim, ale tohle vidim prvne a nikdy jsem necetl nic
> o spojitosti s RAM.
http://www.freebsd.org/doc/en/articles/gjournal-desktop/article.html
tady treba doporucuji journal = ramsize x 3.3, nekde jinde jsem cetl
2/3 a to nestacilo.

> A aby toho nebylo malo, tak pro databaze, jako treba MySQL, to ZFS
> nedoporucuje ani sam Sun, protoze moc dobre vedi, ze je na nem MySQL vyrazne
> pomalejsi, nez na UFS (benchmark byl na blogu nekoho ze Sunu).
u tech databazi - testoval jsem oracle a db2 na solarisu se musi
nastavit velikost bloku stejna pro db jako na filesystemu. Pak to jede
prijatelne rychle.