Problem s aktualizaci kde

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Fri Aug 28 10:55:54 CEST 2009

Dobry den,

vcera vecer jsem aktualizoval strom portu prikazy portsnap fetch
portsnap update a dal portupgrade -a abych mohl dodat potrebny vypis.
Tentokrat vsak aktualizace probehla bez problemu. Rovnez
pkg_version|grep "<" se tvari spokojene.

Jinak aktualizaci stromu portu jsem zkousel nekolikrat.

Petr Strajt