Problem s aktualizaci kde

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Aug 27 20:26:16 CEST 2009

Jack Hokus napsal/wrote, On 08/27/09 19:40:
>  To jsme uz dost daleko. Ta chyba (missing header) nastala nekde driv. A jaky
>
> Rad Vam tyto informace poskytnu, bohuzel, nevim jak to zjistit.

No ty se psaly o neco vyse v ramci toho kusu, co jsme dostali. jestli v
tom ten spravny kus nevidis, posli to cele. Radsi me nez do konference.
Ja uz ten spravny kus najdu a pak muzeme pokracovat tady.

							Dan

P.S. Pravidla prispivani do konference:
  1. z puvodniho prispevku ponechat jen to co je nutne pro udrzeni
kontextu s odpovedi
  2. odpovida se POD puvodni text, nikoliv nad.