openoffice v cestine

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Sat Aug 22 18:18:38 CEST 2009

Dobry den,

dekuji za odpoved. Zustava tu jedna otazka, pokud sestavim openoffice
s Vami doporucenym parametrem prikazu make zadanym z prikazove radky a
nekdy v budoucnu dojde k nejake aktualizaci, ktera vyvola rekompilaci
programu, pak budou OO pravdepodobne sestaveny s puvodnimi parametry
(tedy v anglictine). Je to tak?

Pokud zmenim radek LOCALIZED LANG?=en-US na LOCALIZED LANG?=cs pri, mo
v souboru Makefile daneho portu, melo by toto nastaveni zustat trvale.

A posledni vec. Bude tato zmena stacit k tomu, aby vse probehlo tak jak ma?

Prochazel jsem ten Makefile a tech jazykovych retezcu je tam vic.
Vlastne, cim vic se do toho divam, tim jsem si mene jisty, tim co je
spravne.

S pozdravem a podekovanim

Petr Strajt