Distribuce balicku a quiet build

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Thu Aug 20 14:21:10 CEST 2009

On 20.8.2009, at 11:45, Dan Lukes wrote:

> [...]
> prestane fungovat primo updatovany port nebo neco co na nem zavisi.
> Naucit se v tomhle pohybovat je ale, obavam se, otazka zkusenosti a
> ta je proste neprenositelna. Matne si tak vzpominam, ze me v prubehu
> doby potkalo treba - rozpadla synchronizace mezi MySQL servery,
> freeradius neobsluhoval nektere uzivatele quagga neumela posilat
> multicasty (coz je tu, mimochodem, v aktualni verzi zas - ted je
> sice posilat umi, ale posila je do blbyho interface). Vzdycky musisi
> pocitat s tim, ze upgrade neco podela.
>
> Rozhodne bych nemohl doporucit nejake periodicke automaticke

Nedavno jsem tady psal, jak me dobehlo neprecteni si UPDATING... Ale
jsem rad,
protoze diky takove chybe si clovek aspon zapamatuje, ze to je fakt
potreba cist :)

Nicmene, rozhodl jsem se pro politiku "neupdatovat nic, dokud v tom
neni bezpecnostni chyba
nebo neni potreba funkcionalita nove verze", takze o automatickych
updatech vubec neuvazuju,
spis mi jde o to, abych nemusel zbytecne ztracet cas (svuj i strojovy)
uplne stejnym prekladem
postupne na X strojich.

Jeste vetsi vychytavka by bylo k tomu rozjet jeste distcc, ale to ted
neni na poradu dne.

> 	Ona nekdy staci i Java ...

Nastesti jsem zatim nepotreboval ani jedno. FBSD na desktopu nepouzivam,
jsem velmi spokojeny uzivatel Macu :) (BTW, macports jsou fakt velmi
zajimave
udelany - takovej trosku vyssi level portu FBSD)

M.