kompilace gnome a problem s Firefoxem

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Fri Aug 14 21:52:54 CEST 2009

Dobry vecer,

Dekuji za odpoved. Nemam nainstalovanou zadnou aplikaci, kteroujste
uvedl, takze si tu starou verzi Firefoxu taha samo gnome jako
zavislost.

librsvg2-2.26.0_1 depends on file:
/usr/local/lib/firefox/libgtkembedmoz.so - not found

Hodil jsem vyse uvedene do Googlu a nic mi nevypadlo.

Chtel bych se zeptat, zda by nebylo mozne nastavit kompilaci tak, aby
to tu starou verzi nechtelo.

Petr