kompilace gnome a problem s Firefoxem

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Fri Aug 14 18:30:48 CEST 2009

Ahoj!

> in /usr/ports/www/firefox
> ===>  firefox-2.0.0.20_9,1 has known vulnerabilities:
> => mozilla -- multiple vulnerabilities.
>   Reference: <http://www.FreeBSD.org/ports/portaudit/49e8f2ee-8147-11de-a994-0030843d3802.html>
> => Please update your ports tree and try again.

  ^-- Predpokladam, ze zdroj tejto hlasky poznas: portaudit. Kontrola
sa da obist nastavenim premennej DISABLE_VULNERABILITIES, viac man
ports.

> Uvedenou verzi Firefoxu nemam nainstalovanou.

  ^-- Si si tym isty? Bud ju naistalovanu mas, alebo sa ta instalacia
prave snazi ju nainstalovat. Vsimol som si, ze nejaka - s prepacenim -
kretenska aplikacia mi Firefox 2.0 pred casom doinstalovala ako
zavislost. Neviem ktora, zatial som to nemal cas ani chut riesit.

J.