jak pripojit proc

Jack Hokus jack.hokus at gmail.com
Fri Aug 7 20:49:40 CEST 2009

Dobry den,

tak jsem se podival na Google a potreboval bych se doptat na par veci,
kterymi si nejsem jisty.

Podle tohoto textu
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/articles/linux-users/procfs.htmlne
byl procfs oznacen jako zastaraly.

Nicme jej lze pouzit prostrednictvim Linux binary compatibility.
Podrobnosti na konci vyse uvedeneho odkazu.

Je tomu tak?

S pozdravem Petr Strajt