Tunning Intel server card

Dušátko Jan jan at dusatko.org
Fri Aug 7 12:19:59 CEST 2009

Zdravim,
nemate nekdo prehled o vseech nastavenich na Intel serverovych kartach ?
Hledam na google a v manu, nejsem si jisty zda je to vse. Jde mi o nastaveni
teto karty pro maximalni vykon, ale zatim se vyhnout JumboFrame.

Pro 82572E je podpora v ovladaci em jiz od verze 6.0.

/boot/loader.conf
	load_em="YES"
	load_vlan="YES"

Nasel jsem nastaveni pro TX/RX buffers, kde ovladac umoznuje nastavit az
4096 descriptoru, ale podle materialu Intel by tato karta mela zvladnout
pouze 2048.
sysctl hw.em.rxd=2048
sysctl hw.em.txd=2048

TCP OffLoad by se mel nastavovat v /etc/rc.conf
ifconfig_em0="rxcsum txcsum tso lro up"
ifconfig_em1=" rxcsum txcsum tso lro up"

Soucasne informace ze starsiho testovaciho systemu, jedna sitovka
# sysctl -a
dev.em.0.%desc: Intel(R) PRO/1000 Network Connection 6.9.5
dev.em.0.%driver: em
dev.em.0.%location: slot=0 function=0 handle=\_SB_.PCI0.PT02.IPE4.IPE1.PES2
dev.em.0.%pnpinfo: vendor=0x8086 device=0x105e subvendor=0x103c
subdevice=0x7044 class=0x020000
dev.em.0.%parent: pci11
dev.em.0.debug: -1
dev.em.0.stats: -1
dev.em.0.rx_int_delay: 0
dev.em.0.tx_int_delay: 66
dev.em.0.rx_abs_int_delay: 66
dev.em.0.tx_abs_int_delay: 66
dev.em.0.rx_processing_limit: 100
hw.em.0.rxd: 2048
hw.em.0.txd: 2048

# ifconfig em0
em0: flags=8843<UP,BROADCAST,RUNNING,SIMPLEX,MULTICAST> metric 0 mtu 1500
        options=19b<RXCSUM,TXCSUM,VLAN_MTU,VLAN_HWTAGGING,VLAN_HWCSUM,TSO4>

Napada nekoho jeste neco nez se vrhnu na dalsi testovani?

Diky

Honza