Spravy v /var/log/messages

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Aug 7 04:17:27 CEST 2009

Peter Rosa napsal/wrote, On 08/04/09 12:05:
> prosim, poradi mi niekto, ako sa zbavit mnohych riadkov typu:
> - tcp_do_segment: FIN_WAIT_2: Received 1380 bytes of data after socket
>   was closed, sending RST and removing tcpcb
> - tcp_do_segment: FIN_WAIT_1: Received 1380 bytes of data after socket
>   was closed, sending RST and removing tcpcb

Jedno vysvetleni je, ze nelogujes to, co se loguje normalne, ale "vic".

Pokud to neni ten pripad, pak prichazeji data do jiz uzavrenych spojeni
- a to do spojeni uzavrenych uz dlouho. Nejde tedy o "bezne zpozdeni".
Zpusobovat to muze napriklad silne vytizena linka ve spojeni s dlouhou
frontou.

V zasade je treba zjistit, zda, a pokud ano, tak proc prichazeji data s
takovym zpozdenim.

tcpdump