FreeBSD fibre channel multipath a zfs

Tomas Zajpt chsajarsa at gmail.com
Mon Aug 3 13:23:43 CEST 2009

Tak zda se ze se vse podarilo.

# gmultipath label -v IPSTOR /dev/da0 /dev/da1
Done.
# zpool create tank
# zpool create tank /dev/multipath/IPSTOR
# df -h | grep tank
tank             2.0T      0B    2.0T     0%    /tank

Uz jsem tam nakopiroval asi 1.5TB dat a tvari se to ze to bude fungovat.

Jeste jsem nezkousel failover,ale az se k tomu dostanu poslu vysledek.

T.

                    S pozdravem Tomas